سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیدمرتضی

بشارت(3)!!!

اقامه نماز جمعه تهران به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(14 بهمن 1390)

از بین رفتن غدّه ی سرطانی

رهبر انقلاب اسلامی ضعف و انزوای روزافزون رژیم صهیونیستی و افزایش نشاط و امید فلسطینی‌ها را از برکات بسیار مهم قیام ملت‌های منطقه برشمردند و تأکید کردند: غده حقیقتاً سرطانی اسرائیل باید درمنطقه از بین برود و این مسئله بدون تردید روی خواهد داد.

پیروزی ملّت بحرین

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بحث اوضاع منطقه، مظلومیت مردم بحرین را نیز خاطرنشان کردند وافزودند: دستگاه‌های رسانه‌ای مستکبران، با سکوت کامل، این ملت مظلوم را مورد بایکوت قرار داده است اما این کارها اثری نخواهد داشت و ملت بحرین هم به توفیق الهی پیروز خواهد شد .

به راه افتادن نهضت اجتماعی عظیم در اروپا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دولت‌های اروپایی را نیز از لحاظ اقتصادی - مالی و سیاسی دچار ضعف روزافزون دانستند و با اشاره به وابستگی و تبعیت دولت‌هایی نظیر فرانسه از امریکا تأکید کردند: اگر روزی ملت‌های اروپایی دریابند که علت اصلی مشکلات آنها، تبعیت دولت‌هایشان از امریکا و شبکه جهانی صهیونیزم است نهضت اجتماعی عظیمی براه خواهد افتاد که در پرتو آن دنیای جدیدی بوجود خواهد آمد.

فروپاشی حکومت امریکا

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسل امریکا به تهدید و زورگویی را موجب بی‌اعتباری مقامات این کشور در چشم ملت‌ها و در افکار عمومی ملت امریکا دانستند و تأکید کردند: حکومتی که اعتبارش در چشم ملتش ساقط شود، امیدی به بقایش نیست و هیچ سرنوشتی جز فروپاشی و سقوط نخواهد داشت همینطور که فروپاشی رژیم شوروی نشان‌دهنده این واقعیت است.

تأثیرپذیری سرنوشت کلّ بشریت از جریان بیداری اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرن حاضر را قرن اسلام و عصر ملت‌ها خواندند و با اشاره به تأثیرپذیری جوانان و روشنفکران در واشنگتن و پایتخت‌های اروپایی از قیام میدان تحریر مصر، تأکید کردند: این جریان، در آینده سرنوشت کل بشریت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)